عباس مرادپور، مدیرکل بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد در این جلسه  یادآور شد: بیگدلی در این چندسال نهایت همکاری را با دولت و وزارت اقتصاد داشته و بانک ملت با هدایت وی، از زیان‌دهی به سودآوری و استحکام مالی رسیده است. این مسوول وزارت اقتصاد، با تاکید بر این نکته که بانک ملت یکی از قوی ترین بدنه‌های مدیریتی و کاری را در بین بانک‌های کشور در اختیار دارد، اظهار کرد: هرجا که به مشورت و کمک فکری نیاز داشته‌ام از بانک ملت کمک گرفته ام.

وی با اشاره به سابقه فعالیت رضا دولت آبادی مدیرعامل جدید بانک ملت، خاطرنشان کرد: وی دو سال زودتر به وعده خود عمل کرد و بانک تجارت را از زیان‌دهی و شمولیت اصل ۱۴۱ قانون تجارت خارج ساخت و انتظار می‌رود که بانک ملت با مدیریت جدید و حمایت همه مدیران و کارکنان، به دستاوردهای بیشتری دست پیدا کند.

همچنین رضا دولت آبادی، مدیرعامل جدید بانک ملت گفت: امیدوارم با وجود زیرساخت‌های قوی و کارکنان  متخصص بانک ملت، شرایطی را درخور شأن این بانک بزرگ رقم بزنیم. مدیرعامل بانک ملت، کار کردن در بانک ملت را افتخاری بزرگ خواند و با بیان این نکته که تمام وقت در خدمات مشتریان و کارکنان خواهد بود خواستار تلاش هرچه بیشتر در بخش‌هایی همچون حوزه ارزی و بین‌الملل، حضور بیشتر در بخش صنایع و کسب‌وکارها و همچنین اعمال حاکمیت شرکتی شد.

همچنین مدیرعامل پیشین بانک ملت  در  این جلسه گفت: هرآنچه را که در توان داشتم و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها اجازه می‌داد برای رفاه و معیشت کارکنان، رضایت مشتریان و خدمت به مردم به کار بستم و برای پیشرفت بانک ذره‌ای کوتاهی نکردم و کم نگذاشتم.

محمد بیگدلی، یادآور شد: افتخار می‌کنم که کارمند بانک ملت بوده‌ام  و هیچ چیزی برای بنده اولویت‌دارتر از رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم نبوده است.

مرتضی نجف، رئیس هیات‌مدیره بانک ملت نیز در این جلسه با ارائه گزارش عملکردی از دوران چهارساله مدیریت عاملی بیگدلی در این بانک، اظهار کرد: بانک ملت را همیشه مدیرانی بزرگ راهبری کرده‌اند و این بانک در یک دهه اخیر در اغلب بخش‌ها پیشرو نظام بانکی کشور بوده است. وی با بیان این نکته که بیگدلی، مدیری اخلاق مدار و مهرورز بود که در طول دوران مدیریت عاملی، به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای داشت، از رضا دولت‌آبادی، مدیرعامل جدید بانک ملت نیز به عنوان مدیری شایسته یاد کرد که از بطن نظام بانکی برخاسته و در تمامی ‌سطوح بانک تجارت تا پست مدیریت عاملی فعالیت کرده است.