همچنین ۵درصد مبلغ قرارداد پس از انجام تایپ تست یک نمونه کابل و ۴۰درصد از مبلغ هر محموله پس از تست نهایی، بازرسی، تایید بازرسی شخص ثالث و پس از تحویل هر محموله در سایت پروژه CTEP و با ارائه صورت‌حساب ارزی  و ۵درصد از مبلغ قرارداد پس از تحویل کتابچه فنی و تاییدیه خریدار پرداخت خواهد شد. در این قرارداد شرکت کارخانجات کابل‌سازی ایران با نماد «بایکا» موظف به تحویل کابل‌های فشار ضعیف، قدرت و کنترل سربی و مسلح به شرکت پترو پارس ایران  بابت پروژه طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی «CTEP» به مبلغ حدودی ۱۱میلیون و ۵۰۰هزار یورو است.

این شرکت در ۶ماه نخست امسال درحدود ۹۰۵میلیارد ریال درآمد عملیاتی شناسایی کرد که نسبت به سال گذشته ۸۰۰درصد افزایش داشته است. همچنین در سال ۹۹ مجموع درآمدهای عملیاتی این شرکت به ۴۷۶میلیارد ریال می‌رسید که بر این اساس ارزش این قرارداد حدود ۳برابر درآمدهای عملیاتی ۶ماه گذشته و ۶برابر کل درآمدهای عملیاتی سال۹۹ است.

حاشیه سود عملیاتی پیش‌بینی‌شده این شرکت برای سال ۱۴۰۰ حدود ۵/ ۵درصد است که با توجه به آن، پیش‌بینی می‌شود حداقل ۱۶۵میلیارد ریال سود از این قرارداد به شرکت اختصاص یابد که حدود ۵/ ۲برابر سودخالص عملیاتی در ۶ ماه نخست سال مالی این شرکت است. در پی افشای این قرارداد در سایت کدال، معاملات این شرکت به مدت ۲۴ ساعت بسته شد. با توجه به ارزش بالای قرارداد و افزایش در درآمدهای حاصله از آن، پیش‌بینی می‌شود در بازگشایی و مچینگ، سهام این شرکت با استقبال سرمایه‌گذاران روبه‌رو شود.