به گزارش روابط عمومی این شرکت، در این بازدید آرمان‌فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های این شرکت، وزیر نفت را در جریان امور جاری قطب نفتی پایتخت قرار داد.

همچنین صادق آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی توضیحاتی پیرامون ظرفیت‌ها و دستاوردهای پالایشگاه‌های کشور، پروژه‌ها، روند مجامع بورسی و چالش‌های مربوط به پروژه‌های جدید پالایشگاه‌های کشور به وزیر نفت ارائه داد.

اوجی نیز ضمن قدردانی از  مجموعه  شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و مجموعه شرکت پالایش نفت تهران بر رعایت الزامات HSE، امنیت نیروی انسانی و تولید بدون حادثه تاکید کرد. وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت پالایشی کشور و حرکت به سمت پتروپالایشگاه‌ها، خواستار حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری برای ارتقای کمی ‌و کیفی پالایشگاه‌های کشور شد. ایشان خاطر‌نشان کرد: دولت چتر حمایتی در این خصوص خواهد داشت.

وزیر نفت ضمن تاکید بر مبارزه با فساد و عزم جدی دولت در این خصوص، اشاره کرد حمایت از معیشت کارکنان صنعت نفت به ویژه قشر پیمانکار و پیگیری وضعیت کارکنان قرارداد مستقیم و پیمانکار از اولویت‌های کاری است.

مهندس اوجی با تاکید بر توجه به اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی و توجه بیش از پیش به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی، خواستار نگاه ویژه به مقوله مسوولیت‌های اجتماعی و استمرار تولید کیفی و تداوم تلاش حداکثری برای بالا بردن سطح ذخیره‌سازی‌های سوخت مایع و تامین سوخت زمستانی هموطنان شد.  شرکت پالایش نفت تهران ۵/ ۱۳درصد از ظرفیت پالایشی کشور را در اختیار دارد.