به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل   نیوزبریک، ماسری گفت  خصوصا اینستاگرام قصد دارد به کاربران در ویدئوهای خود امکان مشاهده فیلم‌ها را به‌صورت تمام صفحه بدهد. این شامل فیلم‌هایی است که به کاربران توصیه می‌شود، از جمله فیلم‌هایی از حساب‌هایی که از قبل دنبال‌کننده آنها نبوده‌اند. وی گفت کاربران در ماه‌های آینده آزمایش‌های اینستاگرام را با این تغییرات مشاهده خواهند کرد. ماسری در ادامه افزود: بعد از اجرای این طرح ما دیگر یک برنامه اشتراک عکس نخواهیم بود. 

این اتفاق نشان ‌دهنده یک تغییر اساسی برای اینستاگرام است که تا به امروز در درجه اول برنامه‌ای بوده است که کاربران می‌توانستند تصاویر دوستان خود و حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند به شکل چهارگوش ببینند. تغییر در ارائه محتوا، اینستاگرام را در رقابتی نزدیک با شبکه اجتماعی TikTok که متعلق به چین است، به یک بازار برتر در بین برنامه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند. ماسری به‌طور خاص تیک‌تاک و همچنین یوتیوب را که متعلق به گوگل است، به‌عنوان رقبای جدی خود در این زمینه و از دلایل ایجاد این تغییرات برجسته اعلام کرد. 

وی همچنین گفت: بیایید صادق باشیم، در حال حاضر رقابت جدی در بین غول‌های شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. تیک‌تاک بسیار بزرگ است، یوتیوب حتی بزرگ‌تر از آن است و برنامه‌های تازه‌ وارد بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که باقدرت به‌پیش می‌آیند. قبلا اینستاگرام با راه‌اندازی بخش Reels در آگوست سال 2020، رقابت با تیک‌تاک را به‌عنوان یک اولویت قرار داده است.

 Reels یک ویژگی ویدئویی کوتاه است که به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد تا محتوایی را با جلوه‌های صوتی و واقعیت افزوده، همان‌طور که قبلا در تیک‌تاک می‌توانستند انجام دهند، ایجاد کنند.

 ماسری در ادامه اظهار کرد که مردم به دنبال اینستاگرام هستند تا سرگرم شوند، رقابت سختی وجود دارد و کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. 

ما باید از آن استقبال کنیم و این به معنای تغییر است. یا اینستاگرام شبکه اجتماعی هم‌رسانی عکس و ویدئو است که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را در سال 2010 بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت فیس‌بوک مالکیت آن را بر عهده دارد. این نرم‌افزار این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر هم‌رسانی کنند.