رشد تولید طلای «نورثرن استار»

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها به نقل از کیتکو نیوز، شرکت نورثرن استار در بیانیه‌ای اعلام کرد هم اکنون دارای ۲۱میلیون اونس ذخایر طلا با عیار بالای ۸درصد و ۵/ ۵۶میلیون اونس منابع طلا با عیار بالای ۱۵درصد است که به صورت انحصاری در مناطق ردیف یک

(tier-۱) و نزدیک به زیرساخت‌های تولید هستند. رشد اعلام‌شده در معدن KCGM، با افزایش ذخایر ۷/ ۹میلیون اونسی به ۶/ ۱۱میلیون اونس که ۲۰درصد رشد را نشان می‌دهد و افزایش ۱۹میلیون اونسی به ۳/ ۲۶میلیون اونس با رشد ۳۸درصدی صورت پذیرفت.

این برآوردها نشان‌دهنده پایه دارایی ترکیبی شرکت نورثرن استار است که شامل ۱۰۰درصد ذخایر و منابع معدن KCGM است. همچنین این شرکت اظهار کرده افزایش ذخایر،  از استراتژی این شرکت برای رشد تولید به ۲میلیون اونس در سال تا سال ۲۰۲۷ پشتیبانی می‌کند. شرکت منابع معدنی نورثرن استار یک تولیدکننده طلای استرالیایی در مقیاس جهانی است و دارای پروژه‌های کلاس جهانی Tier-۱ است که در مناطق بسیار مستعد و دارای خطر حاکمیت اندک در کشورهای استرالیا و آمریکای شمالی واقع شده است. نورثرن استار به سرعت از یک تولیدکننده کوچک در سال ۲۰۱۰ با میزان تولید ۱۰۰ هزار اونس طلا در سال، به یک تولیدکننده بزرگ معدنی در سال مالی ۲۰۲۰ دارای چهار سایت متمرکز با تولید سالانه ۹۰۵هزار و ۱۷۷ اونس با قیمت ۱۴۹۶دلار به ازای هر اونس، تبدیل می‌شود.