مدیرعامل بیمه رازی ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه خواستار حمایت از شبکه فروش هستم، گفت: بیمه رازی به عنوان پیشرو و اولین شرکتی است که در جهت حمایت عملی از شبکه فروش اقدام کرده است.

علی جباری با بیان اینکه ما ظرفیت صندوق نمایندگان را دوبرابر کرده‌ایم، افزود: به عبارتی، بیش از مبلغ کارمزد برای نماینده، جریان نقدی ساختیم که امیدواریم کارمزد را هم ۱۰روزه پرداخت کنیم. ضمن اینکه از معاونان خواسته‌ام برای پرتفو‌های بزرگ، سیستم را طوری تنظیم کنند که کارمزد به محض وصول حق بیمه پرداخت شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت بیمه رازی برای حمایت از شبکه فروش خود در سه ماه گذشته چند اقدام انجام داده است، افزود: اول آنکه پرداخت سود مشارکت در منافع به شبکه فروش برای نخستین بار در تاریخ فعالیت شرکت صورت گرفته است. دوم اینکه؛ افزایش صندوق نمایندگان در دو جهت مهلت تسویه و مبلغ صندوق، با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال و با مهلت متوسط یک ماهه به شبکه تزریق شده است.

جباری سومین اقدام را تصویب بودجه وام‌های مشارکت در تبلیغات، وام خرید دفتر، مشارکت در طرح‌های بازاریابی و سایر طرح‌ها با عناوینی متنوع و با رویکرد حمایت هرچه بیشتر از شبکه فروش عنوان کرد و گفت: چهارمین اقدام؛ تصویب بودجه آموزش و توسعه کیفی فروش و توجه ویژه‌ای که به توانمندسازی نمایندگان در سال‌جاری خواهد شد.

مدیر عامل بیمه رازی تاکید کرد: از مدیریت شبکه فروش و راهبری بازار خواسته‌ام شرایط بازار و رقابت را بررسی کنند و علاوه بر موارد فوق برنامه و طرح‌های دیگری که در حمایت از نمایندگان باشد پیشنهاد دهند.