به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها  به نقل از خبرگزاری رویترز، در پرونده ارائه صورت‌های مالی این شرکت، واله درآمد خالص خود را بالغ بر ۵۵/ ۵میلیارد دلار گزارش داد که این میزان بسیار بالاتر از تخمین‌های شرکت

Refinitiv (یک ارائه‌دهنده جهانی داده‌ها و زیرساخت‌های بازار مالی) بود. این شرکت تخمین زده بود که درآمد واله در سه ماه نخست سال جاری حدود 06/ 5میلیارد دلار باشد. این رقم همچنین افزایش قابل‌توجهی را از نظر سالانه و در مقایسه با سه ماه مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، زیرا نتایج به‌دست آمده در این فصل کمتر تحت تاثیر عواملی مانند جبران خسارت به قربانیان فاجعه مرگبار سد برومادینو در 2019 قرار گرفت. 

درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک یا EBITDA برای این شرکت به 35/ 8میلیارد دلار رسیده است. این رقم در مقایسه با تخمین ریفاینیتیو که بالغ بر 4/ 8میلیارد دلار بود، اندکی کمتر است اما این شرکت ادعا می‌کند رقم اولیه EBITDA آن به 47/ 8میلیارد دلار رسیده است. درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک برای بخش مواد معدنی آهنی واله بالغ بر 81/ 7میلیارد دلار بود که به گفته این شرکت رکوردی در درآمدهای کل سه ماه اول واله است. در گزارش اعلام نتایج و آمار و ارقام، واله اظهار کرد که در سه ماه اول به دلیل تقاضای زیاد برای مواد اولیه فولادسازی در چین و سایر بازارها، یک پریمیوم 30/ 8دلاری در هرتن روی سنگ آهن دانه‌بندی شده و گندله خود دریافت کرد که این رقم بالاتر از پریمیوم 30/ 4دلاری در سه ماه چهارم سال گذشته است. 

این شرکت موضع کوتاه‌مدت صعودی خود را در مورد سنگ‌آهن، مس و زغال سنگ تکرار کرد، اما در مورد وجود یک مازاد اندک در بازار نیکل به واسطه تولید انعطاف‌پذیر این فلز در چین و اندونزی هشدار داد. واله شرکت معدن و فلزات برزیلی و چندملیتی است که در زمینه استخراج سنگ‌آهن، گندله، نیکل، منگنز، زغال‌سنگ، بوکسیت، کائولینیت و مس، همچنین پالایش آلومینا و ساخت محصولات ثانویه آلومینیومی فعالیت می‌کند.