معاون فنی بیمه‌های زندگی بیمه کوثر اعلام کرد: امکان خرید و بهره‌مندی از پوشش‌های معافیت از پرداخت حق‌بیمه، پوشش‌های مستمری و پوشش بیماری‌های صعب‌العلاج برای خریداران بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه کوثر فراهم شده است.

مرتضی کامرانی با اشاره به اینکه در حال حاضر، شرکت بیمه کوثر، تنها شرکتی است که پس از گرفتن مجوز بیمه مرکزی به صورت انحصاری، پوشش «بیماری‌های صعب‌العلاج» را در بیمه‌های زندگی خود ارائه می‌دهد، افزود: با انتخاب این پوشش، دارندگان بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری کوثر از بدو تولد تا ۸۰سالگی، در برابر هزینه‌های درمانی بیش از ۴۵۰ بیماری صعب‌العلاج تا سقف ۵میلیارد ریال بیمه می‌شوند.

وی از برگزاری جشنواره پوشش‌های جدید بیمه‌های زندگی خبر داد و گفت: این جشنواره از ۲۵فروردین مصادف با ماه مبارک رمضان آغاز و تا ۳۰تیر  همزمان با عید سعید قربان ادامه دارد.

معاون فنی بیمه‌های زندگی با اعلام اینکه ۲۰ جایزه ۱۰میلیون ریالی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بیمه‌گذارانی که یکی از پوشش‌های یادشده را همراه با بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری خود بخرند در قرعه‌کشی این جشنواره حضور خواهند یافت.