این شرکت در حوزه بانکی طراح و مجری آپ همراه بانک‌های سینا و قرض‌الحسنه مهر ایران است که در حال حاضر حدود یک‌میلیون کاربر فعال از آنها استفاده می‌کنند.

برخی از امکانات آپ همراه بانک ارائه‌شده توسط این شرکت شامل انتقال وجه، حسابت (حسابداری شخصی)، مدیریت مخاطبان، بانکداری اجتماعی، ارسال هدیه مجازی، تقویم مالی، شارژ و بسته‌های اینترنتی، دریافت و پرداخت قبض، مقایسه مصرف انرژی، خدمات خودرو، باشگاه مشتریان، فضای ابری و کارپوشه است.

این شرکت در سال ۹۸ با بهره‌گیری از متخصصان مجرب در حوزه هوش مصنوعی، زیرساخت‌های نوینی تحت عنوان هوشیار ۳۶۰ درجه ارائه کرد که امکان احراز هویت هوشمند در فرآیندهای احراز هویت غیرحضوری را فراهم کرده است.

ازجمله موارد استفاده ‌شده از این سرویس در سال ۹۹ و سال جاری می‌توان به احراز هویت غیرحضوری سجام بانک‌های مهر ایران، پارسیان و کارگزاری ایساتیس (تاکنون در حوزه بازار سرمایه، بیش از ۶۵۰ هزار کاربر موفق به احراز هویت آنلاین و گرفتن کد سجام شده‌اند)، افتتاح حساب آنلاین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و احراز هویت غیرحضوری ثنا (قوه قضائیه) اشاره کرد.

علاوه بر خدمات احراز هویت، خدمت دیگری که در حوزه بازار سرمایه توسط این شرکت فراهم ‌شده امکان ثبت‌نام آنلاین در کارگزاری است. در حال حاضر کلیه هموطنان می‌توانند با مراجعه به آدرس (www.asreagahan.ir) مسیر ورود به بازار سرمایه (ثبت‌نام سجام، احراز هویت آنلاین سجام و ثبت قرارداد معاملات آنلاین در کارگزاری) را به‌صورت غیرحضوری و در کوتاه‌ترین زمان طی کنند.