این در حالی است که سامسونگ در جریان CES ۲۰۲۱ از تلویزیون‌های Neo QLED مبتنی برMini LED و نسخه تازه‌شده The Frame TV رونمایی کرده است. با این‌حال، به نظر می‌رسید این شرکت هنوز در زمینه راه‌اندازی تلویزیون‌های جدید کار نکرده است اما سامسونگ اعلام کرده است در رویداد آینده خود در ماه مارس ۲۰۲۱ فناوری‌های جدید صفحه‌نمایش تلویزیون را معرفی خواهد کرد. همچنین این شرکت در این خصوص گفته سامسونگ در این مراسم دیدگاه‌های خود را در مورد اینکه چگونه جدیدترین محصولات نوآورانه این شرکت به‌واسطه بهره‌مندی از فناوری‌های پیشرفته، طراحی زیبا و مشارکت‌های تاثیرگذار می‌توانند تعریف مجددی از نقش تلویزیون را ارائه دهند، به اشتراک خواهد گذاشت.

 

انتظار می‌رود این شرکت در این مراسم از سری لوازم صوتی و تصویری سبک زندگی یا لایف استایل خود برای سال ۲۰۲۱ پرده‌برداری کند که این محصولات شامل تلویزیون‌های جدید، بلندگوها و صفحات نمایش هستند.

هنوز مشخص نیست سامسونگ از کدام تلویزیون‌ها و فناوری‌های صفحه‌نمایش در این رویداد رونمایی خواهد کرد، بااین‌حال این شرکت ممکن است از محصولات دارای صفحه‌نمایش LED، QLED و Neo QLED بیشتری برای مجموعه تلویزیون‌های ۲۰۲۱ خود رونمایی کند. در اوایل سال جاری، واحد سامسونگ دیسپلی از نمایشگرهای OLED با فرکانس ۹۰ هرتز برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد و قرار است اواخر امسال از QD-OLED (صفحه‌های OLED با فناوری Quantum Dot) برای تلویزیون‌ها رونمایی کند.

اهداف لی کان هی، مالک سامسونگ برای دهه آینده بسیار جامع و متنوع ترسیم ‌شده است. وی معتقد بود سامسونگ برای بقا راهی ندارد جز آنکه به یک شرکت درجه اول تبدیل شود. او سامسونگ را متعهد کرد که برای توسعه نسل جدید فناوری مانند سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و مهندسی زیستی ۷۵ میلیارد دلار آمریکا سرمایه‌گذاری کند.