محمد رستمی صفا در بازدید آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی،  از این کارخانه با بیان این مطلب و با قدردانی  از حمایت دستگاه قضا از مجموعه گروه صنعتی صفا  افزود: حدود ۹ ماه حقوق معوق داشتیم که خوشبختانه اکنون علاوه بر اینکه حقوق معوقی نداریم، بلکه عیدی و پاداش و بهترین خدمات به نیروهای این شرکت ارائه می‌شود.

همچنین آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی در این بازدید اظهار کرد: مساله تولید و سرمایه‌گذاری در این عرصه باید به یک فرهنگ تبدیل شود و همه ما در هر لباس و جایگاهی وظیفه داریم در این خصوص افراد را تشویق و شرایط را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیشتر اقتصاد کشور را وابسته به نفت دانست و بیان کرد: باید وابستگی کشور به نفت را کاهش دهیم و به صادرات با ارزش افزوده نگاه ویژه‌ای کنیم البته که در این راه مشکلاتی نظیر بانکی و گمرکی وجود دارد که باید این بخش‌ها حامی واقعی تولیدات داخلی خصوصا تولیدات با ارزش افزوده باشند.

دری‌نجف‌آبادی افزود: قوه قضائیه، دولت و مجلس باید از همه تولیدات داخلی خصوصا تولیدات مولد ثروت به‌صورت ویژه حمایت کنند، چراکه باعث شکوفایی اقتصاد و تحقق شعار سال جهش تولید نیز خواهد شد.

وی تحریم‌های همه جانبه علیه کشور را فرصتی برای تکیه بر توان داخلی دانست و گفت: جوانان و نیروهای داخلی باید با تلاش مضاعف ریشه‌های وابستگی را برای همیشه قطع کنند و ما را به یک تولیدکننده و صادرکننده تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: کشور ما نباید مصرف‌کننده و واردکننده باشد و باید شرایطی فراهم شود که سایر کشورها کالاهای ما را مصرف کنند و برای تحقق ۲۰۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی که با برنامه‌ریزی شدنی است هدف‌گذاری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه بازرگانی صادرات باید محور باشد و با برنامه‌ریزی بازار صادرات را جدی‌تر بگیریم، از دولت آینده خواست به‌صورت جدی حمایت واقعی را از کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی و همچنین بخش کشاورزی و مولد کشور داشته باشد.