به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، حضور بالغ بر ۷۰ شرکت از ۸ استان اصفهان، تهران، البرز، زنجان، فارس، خراسان رضوی، قم و چهارمحال و بختیاری در این دو رویداد صنعتی قطعی شده است.  شرکت‌های فعال در زمینه محصولات و خدمات تخصصی همچون تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی و لوله و اتصالات چدنی، فلزی و پلی‌اتیلن و دوجداره، سیستم‌های تصفیه آب و فاضلاب، آب‌شیرین‌کن و مواد شیمیایی مرتبط، انواع شیرآلات صنعتی، پمپ‌های صنعتی و اتصالات مرتبط،‌ فیلترهای صنعتی، مخازن و... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را برای متخصصان به نمایش می‌گذارند.

یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه، گردهم آوردن فعالان صنایع تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و همچنین صنعت آب و فاضلاب اعم از تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خریداران و مصرف‌کنندگان در یک زمان و یک مکان و توجه به ظرفیت‌های تولید داخل است. همچنین ایجاد بستری مناسب برای تبادل تجربیات میان مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، آشنایی سرمایه‌گذاران با ظرفیت‌های موجود برای حضور در فعالیت‌های اقتصادی کشور، ایفای نقش به عنوان یک ابزار بازاریابی در خدمت صنعت تاسیسات و آب و ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری مشترک میان فعالان این صنعت قدرتمند از جمله دیگر اهدافی به شمار می‌رود که نمایشگاه تاسیسات و آب اصفهان براساس آن پایه‌گذاری و برگزار خواهد شد.

در کنار این نمایشگاه، مسابقات ملی مهارت فناوری آب و مکاترونیک با هدف آموزش تخصصی علاقه‌مندان توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار و اجرا خواهد شد.