از ابتدای سه‌ماه سوم سال گذشته ال‌جی اعلام کرد که کل سود عملیاتی آن به ۵/ ۲ تریلیون وون معادل ۲۷/ ۲ میلیارد دلار رسیده است که از این مقدار حدود ۲ تریلیون وون از آن مربوط به فروش لوازم‌خانگی و تجارت محصولات تهویه مطبوع است که شامل محصولات کیفی و برتر مانند کمد برقی محافظت از لباس (Tomm Styler Clothing Care System) و ماشین ظرفشویی DIOS می‌شود.

سیستم برقی محافظ لباس در سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد که فناوری اختصاصی بخار ال‌جی محسوب می‌شود. این محصول یکی از محصولات این شرکت است که مشتریان زیادی را در بازارهای جهانی به دلیل عملکرد مطلوب آن به دست آورده است. بر اساس گزارش بخش بین‌الملل «دنیای‌اقتصاد» و به نقل از شرکت ال‌جی کل فروش محصولات آن در بازارهای جهانی (حدود ۲۰ کشور) ۵۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش نشان می‌دهد و در کشورهایی مانند روسیه حجم فروش آن به بیش از دو برابر رسیده است. فناوری به ثبت رسیده کمد محافظت از لباس می‌تواند تا ۹۹/ ۹۹ درصد باکتری‌ها و برخی از ویروس‌های لباس را از بین ببرد. این ویروس‌ها عبارتند از: ویروس A آنفلوآنزا (H۳N۲)، آدنوویروس که یک ویروس مربوط به سگ‌ها است (ICHV)، ویروس گاوی (IBRV) موثر روی گاوها و ویروس کرونا که یک ویروس موثر بر خوک (PEDV) است.

لوازم‌خانگی ال‌جی دارای فناوری بخار از جمله ماشین ظرفشویی و خشک‌کن در طول سال گذشته عمدتا به دلیل شیوع ویروس کرونا که موجب عدم خروج از خانه شد، فروش بسیار بالایی داشته است تا دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود. تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که رکورد فروش شرکت تا پایان سال ۲۰۲۰ بالغ‌ بر ۶۳ تریلیون وون شده است که در برگیرنده ۴/ ۳ تریلیون وون سود عملیاتی سالانه خواهد بود.

در سال ۲۰۱۹ شرکت ال‌جی بالاترین رقم فروش به میزان ۳/ ۶۲ تریلیون وون را به دست آورد درحالی‌که بیشترین سود عملیاتی این شرکت در سال‌های قبل در سال ۲۰۱۸ بود که به رقم ۷/ ۲ تریلیون وون رسیده بود. آمار و ارقام نشان می‌دهند احتمالا ال‌جی در آمریکا بتواند بیشترین بازار لوازم‌خانگی را به خود اختصاص دهد که آن را در جایگاهی بالاتر از رقیب آمریکایی آن یعنی شرکت Whirlpool قرار خواهد داد.