محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی، هدف از برگزاری این همایش را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب توفیقات شرکت دانست و افزود: شرکت بیمه دی دستاوردهای ارزشمندی را در سال گذشته به دست آورد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ کسب مقام سودآورترین شرکت صنعت بیمه، کسب رتبه یک توانگری با نسبت ۲۰۸ درصدی، کسب رتبه بهره‌وری کل عوامل و تاییدیه کفایت ذخایر از سوی بیمه مرکزی که نشان‌ دهنده کیفیت بالای صورت‌های مالی این شرکت بوده است.

کشاورز در ادامه گفت: در حوزه خلق و افزایش دارایی‌ها علاوه بر حضور فعال در بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری مناسب توانستیم بیشترین دارایی‌های فیزیکی را در دوره ۱۶ساله فعالیت شرکت بیمه دی برای شرکت به وجود بیاوریم که از این نظر شاهد بازخورد مطلوبی در آمار کمی و مالی تاکنون بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار کرد: در حوزه شبکه فروش علاوه برجذب نماینده در سراسر کشور، با برنامه‌ریزی و توانمندسازی این حوزه درصدد استمرار پیروزمندی‌ها و نگهداشت توفیقات پیشین هستیم. قطعا با برنامه محوری و روش‌مندی می‌توانیم به‌سوی سودآوری پایدار، توسعه بسترهای دیجیتال و بیمه‌داری نوین حرکت کنیم.

کشاورز حمایت از نمایندگان و شبکه فروش را از برنامه‌های اصلی شرکت دانست و بیان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای برای واگذاری اختیارات بیشتر به نمایندگان در دستور کار قرار دارد، همچنین از طریق به‌کارگیری ابزارهای تبلیغاتی در تلاش برای افزایش فروش هستیم که امیدواریم شبکه فروش شرکت در سراسر کشور از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت و به‌ویژه در نظام پیشنهادها، از ایشان خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک، توانمندی‌های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب کنند.

در پایان این همایش از برگزیدگان فروش در مناطق چهارگانه از بین نمایندگان و شعب، با اهدای تندیس و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.