این شرکت در نیمه نخست امسال از فروش محصولات خود معادل ۱۲ هزار و ۲۳۴ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال درآمد شناسایی کرد. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل درآمد شناسایی‌شده از این محل برای مس باهنر معادل ۶ هزار و ۵۷۴ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال بود. از درآمد یادشده معادل ۱۱ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال مربوط به فروش داخلی است و معادل ۷۲۳ میلیارد ریال را فروش صادراتی تشکیل می‌دهد.

سود خالص برآورد شده در همین مدت ۶ ماهه با ۴۷ درصد رشد نسبت به ۶ ماه نخست سال ۹۸ همراه بود. سود خالص شرکت در این مدت معادل دو هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال اعلام‌ شده است.

ازاین‌رو این شرکت توانست برنامه فروش ۶ ماهه ۹۹ را با توجه به سفارش‌های مشتریان محقق کند.

اهم اقدامات موردنظر مس باهنر در سال جاری شامل تامین آجرهای کوره‌های کانال دار برای شرکت‌های داخلی و صرفه‌جویی و کاهش زمان تحویل و صرفه‌جویی آن و استفاده از پتانسیل‌های داخل کشور جهت تامین نسوز تعمیری ایرفکست و تامین نسوزتاندیش خط ۵ و مورداستفاده در خطوط ذوب و ریخته‌گری و ساخت نازل‌های گرافیتی خط ۵ و ۱ در داخل کارخانه ذوب و ریخته‌گری است. همچنین تولید محصولات جدید برنجی باضخامت پایین، بومی‌سازی قطعه تیغه‌های اسکالپ، کاهش ضایعات خطوط برش از طریق بهبود فرآیند کاهش ارز محصولات TPC در کارخانه نورد ۵، افزایش تولید لوله‌های آلیاژی با سایزهای سفارشی، تغییر پروسه تولید و افزایش کیفیت لوله‌های کاپرنیکل و تحقیق و بررسی در زمینه محصولات بدون سرب در کارخانه اکستروژن از دیگر برنامه‌های مس باهنر به شمار می‌رود.