به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای اقتصاد» به نقل از ای بی سی، گری میشکین، ۶ سال پیش این شرکت را در شهر اوکالای ایالت فلوریدای آمریکا راه‌اندازی کرد. وی می‌گوید: «شهر اوکالا و اتاق اقتصادی این شهر بهترین شریک تجاری برای ما از ابتدای آغاز فعالیت آرتمیس پلاستیک بوده‌اند.»

میشکین ادامه داد: «ما نیمی از محصولات را صنعتی و نیمی دیگر را برای مصارف پزشکی تولید می‌کنیم. بسیاری از مشتریان اصلی ما، افراد محلی هستند و همکاری‌های وسیعی را با دیگر شرکت‌های فعال در ایالت فلوریدا انجام می‌دهیم.»

این شرکت کوچک توانسته است تا با شش غول تولید تجهیزات پزشکی ایالات ‌متحده نیز همکاری کند. درحالی‌که تیم ۴۵ نفره این شرکت به تولید تجهیزات پزشکی عادت دارند، میشکین می‌گوید آنها ماموریت ویژه‌ای را برای تولید و تهیه تجهیزات محافظت شخصی در مقیاس وسیع‌تری پیدا کرده‌اند تا به تقاضا برای این اقلام درزمانی که بحران پاندمی کرونا در جریان است، پاسخ مناسبی داده شود.

او افزود: «به عنوان یک مهندس بیوشیمی می‌دانستم که در دوره کرونا نیز فرصت‌هایی برای خط تولید ما ایجاد خواهد شد. ما اکنون سه یا چهار پروژه را برای تولید محصولات محافظت شخصی در دست اجرا داریم که ویژه کووید-۱۹ است و پس از تولید چند مدل از ماسک‌های یک‌بار و چند بار مصرف، اکنون در حال تولید کیت‌های تست سریع کرونا هستیم.»

به گفته وی، آرتمیس پلاستیک از ماه جولای توانست تولید کیت‌های تست سریع کرونا را آغاز کند و اکنون به عدد تولید ۶۰ هزار کیت در هفته رسیده است. با توجه به تقاضای بالای جهانی برای این کیت‌ها، این شرکت تصمیم گرفت ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. ازاین‌رو قرار است یک سایت جدید را تنها برای تولید کیت‌های تست سریع آنتی‌بادی و آنتی‌ژن بنا کند. هدفی که اکنون در برنامه شرکت آرتمیس پلاستیک قرار دارد، تولید هفتگی یک‌میلیون کیت تست کرونا است. در این سایت جدید درنهایت حدود ۹۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

میشکین در مورد آینده پروژه این شرکت می‌گوید: «ما یک تیم متعهد و افراد با استعداد، شامل تیمی از مهندسان و مدیران را در اختیارداریم. آنها بسیار نسبت به کار خود مشتاق هستند و اطمینان حاصل می‌کنند که محصولاتی را با بهترین کیفیت به بازارها عرضه کنند. ما بسیار خرسند هستیم که می‌توانیم نقش خود را برای ارائه راه‌حل‌هایی در این زمان دشوار ایفا کنیم.»