غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مراسم راه‌اندازی ساختمان سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به عملکرد موفق بیمه «ما»، سیاست‌های این شرکت را همگام با سیاست‌های کلی بیمه مرکزی دانست و اظهار کرد: نوآوری و ارائه طرح‌های جدید  برای بیمه مرکزی  به عنوان نهاد ناظر که وظیفه سیاست‌گذاری را بر عهده دارد، بسیار مهم است. حمایت بانک ملت بهترین فرصت برای بیمه «ما» است که با حمایت بانک به عنوان سهامدار و پشتیبانی اعضای هیات‌مدیره، پیشگامی خود در ارائه طرح‌های جدید را ادامه دهد.

سلیمانی طرح‌های جدید بیمه «ما» در زمینه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری و صندوق اجاره‌ای را حرکتی رو به جلو نامید و گفت: این موفقیت باعث افزایش همکاری بانک و بیمه و بازار بورس می‌شود که منجر به حمایت از اقتصاد کشور خواهد شد.

حجت بهاری‌فر، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت بیمه «ما» نیز در این مراسم با بیان گزارشی از عملکرد موفقیت‌آمیز بیمه «ما» در سال ۱۳۹۸، از تداوم روند رو به رشد این شرکت خبر داد و گفت: هدف اصلی شرکت، تامین منافع تمام ذی‌نفعان است و این در حالی است که EPS محوری را نیز در برنامه شرکت تبیین کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: افزایش سود عملیاتی با کنترل موثر ریسک و توسعه بازار، حفظ توانگری در بالاترین سطح، حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، کسب سود پایدار و تامین رضایت سهامداران، توسعه خدمات الکترونیک و ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان از اهداف سطح کلان شرکت بیمه «ما» در سال ۹۹ بوده است.

بهاری‌فر به روند رو به رشد شرکت بیمه «ما» در افزایش سهم از بازار از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸ اشاره کرد و گفت: تولید حق بیمه در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ نسبت به  ۱۳۹۸ به میزان ۴۴ درصد رشد داشته و تعداد بیمه‌نامه‌های صادره ۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است. تحقق ۱۲۴ درصد برنامه تولید پرتفوی شرکت در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۹ نیز بیانگر موفقیت بیمه «ما» با وجود شیوع ویروس کرونا است. در پایان این مراسم از دو طرح «مستمری ماندگار» و «بیمه صندوق اجاره‌ای» شرکت سهامی بیمه «ما» رونمایی شد.