مدیرعامل گروه توسعه ملی یادآور شد: مشکلات متعددی وجود دارد و همه ما از آن مطلع هستیم که بخشی از آن مشکلات ناشی از ارز و مبادلات ارزی است. خوشبختانه با وفاقی که در گروه وجود دارد از شرکت‌هایی که مازاد ارزی داشتند برای جبران کمبود ارزی سایر شرکت‌ها اقدامات مثبتی صورت گرفته است. امید است این مشکلات نیز با سیگنال‌های خوبی که از بانک مرکزی می‌رسد هرچه زودتر مرتفع شود.

تجریشی به برندهای خوشنام شرکت پاکسان اشاره کرد و در ادامه گفت: شرکت پاکسان برندهای معروف و خوشنامی دارد که نسل‌های بسیاری به آن اعتماد کرده و از آن خاطره دارند که عمر بسیاری از این برندها از عمر ما نیز بیشتر است.

در این بازدید مدیرعامل شرکت پاکسان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید و ضمن تاکید بر دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بعد تولید و عمل، از اقدامات صورت گرفته برای افزایش میزان تولید و فروش، رکورد بارگیری و صادرات گزارشی ارائه و در ادامه عنوان کرد: با توجه به شعار سال، بنده با همت و تلاش همکارانم و حمایت‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر و گروه توسعه ملی خواهیم توانست پاکسان را در ردیف10 شرکت برتر کشور در جهش تولید به لحاظ کیفیت و کمیت آن قرار دهیم.