در این رابطه اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران اعلام کرده مستمری بگیران می‌توانند برای تعمیر واحدهای مسکونی، هزینه‌های درمان، ازدواج و هزینه‌های دیگر تا ۵۰ میلیون تومان وام بگیرند یا تا همین مبلغ برای خرید کالا تسهیلات بگیرند. همچنین این قشر از جامعه می‌توانند به ازای هر فرزند ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا دریافت کنند. بسته خدماتی تسهیلاتی به مستمری‌بگیران با ارائه انواع بیمه‌نامه با نرخ ۴درصد تکمیل می‌شود.این بانک در راستای ارتقای رضایت‌مندی گروه بزرگی از ذی‌نفعان و سهامداران خود به کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و  رفاه‌اجتماعی، سازمان تامین‌اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی کشور و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز تسهیلات پرداخت می‌کند.نرخ سود این تسهیلات در حال حاضر ۱۸ درصد در سال و مدت اعتبار این طرح تا پایان مرداد ماه سال‌جاری خواهد بود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند به منظور تامین اموال و خدمات موردنیاز (تهیه اموال و خدمات موردنیاز/  هزینه درمان/  تحصیل/  تهیه جهیزیه و ازدواج فرزند/  مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی) تا سقف ۵۰میلیون تومان و به منظور تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

للـه‌گانی اضافه کرد: افرادی که واجد شرایط اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه هستند و در سامانه بانک مرکزی ثبت‌نام می‌کنند، با مراجعه به بانک رفاه از تسهیلات قرض‌الحسنه برای ازدواج با سود یک درصد می‌توانند استفاده کنند. بازپرداخت آن براساس شرایط تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مرکزی است. همچنین  به کارگران نمونه‌ای که برای یک سال معرفی می‌شوند تسهیلات پرداخت می‌شود. این بانک در زمان کرونا هم تسهیلاتی را برای بخش‌های آسیب دیده ودرمان کشور در نظر گرفته است.  مدیرعامل بانک رفاه اعلام کرد: برای صاحبان کسب و کارها که به دلیل شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند، حدود ۳هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است. پرداخت تسهیلات حمایت از تولید برای واحدهای تولیدی که نیاز داشته باشند از این تسهیلات استفاده کنند ۵هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. همچنین بانک رفاه کارگران که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به بخش درمان و سلامت کشور داشته است، در قالب طرح جهش مهر سلامت به پزشکان، پرستاران و کلیه کادر درمانی مراکز درمانی، تسهیلات پرداخت می‌کند. همچنین پرداخت تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج که در درمان بیماریشان دچار مشکلات مالی هستند تا سقف یک هزار میلیاردریال در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این بانک طرح دیگری دارد که به جامعه پزشکی کشور ارائه می‌شود.گفت: طرح «جهش مهر سلامت ۹۹» بانک رفاه کارگران به جامعه پزشکی کشور، اعضای هیات علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی دارای شماره نظام پرستاری از سازمان نظام پرستاری و همچنین سایر کارکنان شاغل تمام ‌وقت در مراکز درمانی دارای حساب نزد بانک رفاه یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و همچنین داروخانه‌ها تسهیلات اعطا می‌کند. مدت اجرای  این طرح تا پایان خرداد ۱۴۰۰ است. نرخ سود تسهیلات بانک رفاه کارگران در قالب این طرح، در حال حاضر ۱۸ درصد اعلام‌ شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند برای تهیه و تامین مواد مصرفی، لوازم‌ یدکی تجهیزات پزشکی، ابزار کار و تجهیزات مورد نیاز در محل فعالیت مشمولان طرح، تامین اموال و خدمات موردنیاز مشمولان طرح و اعضای درجه ‌یک خانواده (تحت تکفل)، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل محل فعالیت (مطب)/  واحد مسکونی و خرید محل فعالیت (مطب یا داروخانه) استفاده کنند.همچنین به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران،

للـه گانی با اشاره به «جهش تولید» به عنوان شعار سال، اظهار کرد:  بانک رفاه در جهت تحقق این شعار، اقداماتی انجام داده است؛ از جمله اینکه برای پرداخت تسهیلات از بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، اعتباری معادل ۵ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مشکل‌دار که نمی‌توانستند حقوق پرسنل و کارگران را پرداخت کنند نیز اعتباری در نظر گرفته شده که حدود ۳ هزار میلیارد ریال است.در همین حال  برای تامین مالی صنایع پیشران کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. همچنین تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی که مشمول تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ می‌شوند به میزان ۳ ‌هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد: ۳ ‌هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام ‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده است که در قالب قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.