مدیرعامل شرکت فولاد مهر سهند با بیان اینکه توسعه و رشد این شرکت به دلیل وجود سرمایه انسانی آن است، گفت: پیشرفت هر صنعتی وابسته به افکار بزرگ و مهم‌تر از همه‌چیز به نیروی‌انسانی بوده نه وابسته به سرمایه و تخصص‌های بزرگ.

عبدالحسین محجل‌امامی ایجاد اشتغال، حفظ و افزایش کیفیت محصولات و  تنوع تولیدات را از اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: شرکت فولاد مهر سهند تولیدات خود را از سال ۸۷ که این شرکت به بهره‌برداری رسید با ۷۲ نوع محصول با ظرفیت اسمی سالانه ۱۶۰ هزار تن آغاز کرد و در حال حاضر با رشد قابل‌توجهی در بخش تنوع محصول و تولید اسمی روبه‌رو است.

امامی‌ با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد به‌عنوان صنعت مادر گفت: از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری سهامداران این شرکت در این صنعت وجود بازار بالقوه مصرف در سطح منطقه و ایجاد ارزش‌افزوده و مشارکت در امر اشتغال‌زایی بود .در همین راستا شرکت در مدت‌زمان یک سال بعد از اخذ پروانه بهره‌برداری با دستیابی به کیفیت بر‌تر و به دنبال آن اخذ علامت استاندارد از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و همچنین به دلیل تنوع و تکمیل سبد محصولات خود توانست سهم عمده‌ای از بازار فروش را در منطقه شمال غرب کشور تصاحب کند.

امامی افزود: حضور در بازارهای داخلی و خارجی با محصولات استاندارد و ایجاد توازن در بازار فروش و تقاضا می‌تواند باعث توسعه و شکوفایی منطقه شود.