طرح بنیادی «پارسیان ماشین‌سازان» برای سال 99

در همین زمینه رسول نصرالهی سعیدلو، رئیس هیات مدیره این شرکت به «دنیای‌اقتصاد» گفت: همواره تمامی اهداف این شرکت در راستای تولید محصولات باکیفیت ایرانی بوده و بر این اساس با توان مستمر توانسته‌ایم سالانه ۳۰خط تولید هوشمند قطعات بتنی و ۵۰ خط تولید سیستم‌های خودکار قطعات بتنی در حوزه ساخت‌وساز و هر آنچه با صنعت عمران، ساختمان و راهسازی و سایر کارهای زیرساختی بتنی کشور است را راه‌اندازی کنیم؛ در این خصوص توانسته‌ایم با تمرکز خاص بر صنعت و تولید ماشین‌آلات قطعات بتنی نیازهای اساسی کشور را در حوزه تولید ماشین‌آلات قطعات بتنی مرتفع کنیم.

به گفته وی این شرکت تلاش کرده تبلوری از نبوغ ایرانی را با برند پارسیان در قالب دستگاه‌های تولید قطعات بتنی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به نمایش بگذارد و درصدد معرفی توان و دانش و صنعت ایرانی به بازارهای داخلی و خارجی است.

رئیس هیات مدیره شرکت پارسیان ماشین‌سازان تبریز تاکید کرد:  موضوع کیفیت ساخت قطعات باید از ساختارهای جدایی‌ناپذیر شرکت صنعتی باشد و لحاظ این عوامل باعث می‌شود شرکت تولیدی برنده رقابت با شرکت‌های بزرگ صنعتی باشد. وی اظهار کرد: این شرکت با گروهی متشکل از کارشناسان تخصصی در واحد تحقیق و توسعه با رصد و مطالعه فناوری‌های خاص و به‌روز این امکان را از بابت کیفی بسترسازی کرده و لزوما استفاده از بهترین قطعات موجود در مبحث ماشین‌سازی ازجمله نقاط قوت این شرکت است.

وی در ادامه افزود: نظر به فعالیت بیش از سه دهه ماشین‌سازی پارسیان در امر ساخت ماشین‌آلات صنعتی راهسازی و ساختمان و با توجه به پیچیدگی و فناوری خاص ماشین‌آلات که طبیعتا مستلزم خدمات به‌روز و آنی بوده این مجموعه طی سال‌های اخیر توانسته دغدغه‌های خدمات پس از فروش را مرتفع و روند اجرایی آن را عملیاتی کند.

نصرالهی در خصوص برنامه‌های آتی این شرکت نیز گفت: موقعیت جغرافیایی ایران، همسایگی و مرز مشترک با بیش از 15 کشور، این نیاز را ایجاد کرده که ساختار خاصی از رایزنی و نفوذ هرچه بیشتر در بازارهای بکر که در احاطه کشورهایی همچون آلمان و ژاپن به‌عنوان غول‌های صنعتی آسیا و اروپا است، انجام گیرد؛ بنابراین نفوذ در بازارهای خاوردور از اهداف پیشبردی این شرکت است و در این خصوص به دنبال اجرای طرح‌های بنیادی توسعه‌ای زیادی در سال 99 هستیم.

وی در نهایت گفت: این شرکت در سال‌جاری ارائه محصولات جدید جهت ارائه در بازار جهانی که متشکل از ماشین‌آلات قطعات بتنی و مشتقات آن است را در برنامه‌های کاری خود دارد. به این‌صورت که تمامی ماشین‌آلات روز دنیا در امر قطعات بتنی اعم از راهسازی و صنعت و ساختمان جز تولیدات به‌روز این شرکت خواهد بود.