این گزارش حاکی از آن است که در این بازه زمانی برای کالاهای تجاری و بازرگانی مبلغ ۱۶میلیارد و ۵۳۷میلیون دلار و برای واردات در مقابل صادرات مبلغ ۶میلیارد و ۷۸۸میلیون دلار و در مجموع ۲۳میلیارد و ۳۲۵میلیون دلار تامین ارز صنایع صورت گرفته است. بر اساس این گزارش، تامین ارز نیمایی برای «صنایع حمل و نقل و خودرو» معادل ۲میلیارد و ۳۹۷میلیون دلار، «صنایع معدنی» یک‌میلیارد و ۷۶۶میلیون دلار، «ماشین‌آلات و تجهیزات تولید» معادل یک‌میلیارد و ۵۴۳میلیون دلار، «صنایع شیمیایی و پلیمری» یک‌میلیارد و ۶۸۴میلیون دلار، «صنایع و تجهیزات برق و الکترونیک» معادل ۲میلیارد و ۱۹میلیون دلار، «منسوجات و پوشاک» معادل ۸۵۱میلیون دلار صورت گرفته است.

این گروه‌های صنایع همچنین به ترتیب یک‌میلیارد و ۶۶۹میلیون دلار، یک‌میلیارد و ۳۸۶میلیون دلار، یک‌میلیارد و ۲۴۹میلیون دلار، ۵۸۱میلیون دلار، ۲۴۰میلیون دلار، ۴۷میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات تا پایان ۱۹شهریور ماه سال جاری دریافت کرده‌اند. همچنین تا تاریخ ۱۹شهریور ماه، سایر صنایع ۶میلیارد و ۲۷۷میلیون دلار ارز نیمایی و یک‌میلیارد و ۶۱۶میلیون دلار ارز توافقی یا واردات در مقابل صادرات دریافت کرده‌اند. بر اساس این گزارش، میانگین موزون نرخ ارز یک‌ماهه منتهی به ۱۹شهریورماه، ۴۲هزار و ۳۲۰تومان برای دلار، ۴۶هزار و ۹۱۳تومان برای یورو، ۱۱هزار و ۵۲۳تومان برای درهم، ۵هزار و ۹۷۱تومان برای یوآن، ۴۶۸تومان برای روبل، هزار و ۲۴۶تومان برای لیر ترکیه محاسبه شده است.

روز دوشنبه ۱۹شهریور۱۴۰۳ در تالار اسکناس ارز مرکز مبادله ایران، دلار با نرخ ۴۹هزار و ۳۲۵تومان، یورو با نرخ ۵۴هزار و ۶۷۸تومان و درهم با نرخ ۱۳هزار و ۴۳۰تومان مورد مبادله قرار گرفت. همچنین تالار حواله ارز، شاهد مبادله دلار با نرخ ۴۵ هزار و ۷۱۳تومان، مبادله یورو با نرخ ۵۰هزار و ۶۷۴تومان و مبادله درهم با نرخ ۱۲هزار و ۴۴۷تومان بود.