هوای تهران خنک میشود
تسنیم :
از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
حمیدرضا خورشیدی، مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: از روز پنجشنبه دمای هوای تهران کاهش نسبی خواهد داشت و شهروندان هوای خنکتری را تجربه میکنند.
با این حال، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی مناطق استان، بهویژه نیمه جنوبی و غربی، تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.