قالیباف به تهران بازگشت
ايسنا :
محمدباقر قالیباف پس از شرکت در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
محمدباقر قالیباف پس از سفر کوتاه به باکو و سخنرانی در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، راهی تهران شد.
در این سفر، رئیس مجلس در اجلاس PUIC سخنرانی داشت و همچنین در حاشیه اجلاس، با الهام علیاف رئیسجمهور جمهوری آذربایجان و روسای مجالس ترکیه و آذربایجان دیدار و گفتوگو کرد.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.