روایت جدید مقام آمریکایی از حملات موشکی ایران در واکنش به نقض آتش بس آمریکا/ چند نفر زخمی شدند؟
فارس :
سیبیاس در گزارشی نوشت: در حملات موشکی ایران در واکنش به نقض آتشبس توسط آمریکا، چهار نظامی آمریکایی زخمی شدند.
حجم ویدیو: 0.00
|
مدت زمان ویدیو: 00:00:00
سیبیاس به روایت یکی از مقامات آمریکایی گزارش داد که در حملات موشکی ایران در واکنش به نقض آتشبس توسط آمریکا، چهار نظامی آمریکایی و سه پیمانکار زخمی شدهاند.
این در حالی است که ارتش آمریکا مدعی شده بود که موشک بالستیک ایران را رهگیری کرده است.
بخش سایتخوان، صرفا بازتابدهنده اخبار رسانههای رسمی کشور است.