خبر تازه درباره شرایط جسمی رضا آشفته

یکی از دوستان رضا آشفته خبر داد که شرایط جسمی این منتقد و روزنامه‌نگار رو به بهبودی است .

فریال آذری که از ابتدا پیگیر درمان رضا آشفته است، گفت: روند پیگیری درمان رضا آشفته در مسیر مناسبی قرار دارد. زخم‌ها و تاول‌های دست پا و بدن او دیگر پیشرفت نکرده و بیشتر آنها خشک شده و در وضعیت بهبودی قرار دارند. درمان‌های عفونت به لطف دکتر علوی، پزشک معالج رضا آشفته در مسیر درست قرار گرفته است . این اتفاق مسرت بخش، نوید این را می‌دهد که می‌توان به زمان نزدیک پیوند کلیه رضا آشفته امیدوار بود.

وی افزود : از سوی دیگر به مهر ورزشکاران پیشکسوت فوتبال استقلال تهران و هنرمندان پاسارگاد یک مسابقه فوتبال در باشگاه ورزشی پیام در هفته آینده برای رضا آشفته تدارک دیده شده که جزئیات و زمان دقیق این مسابقه حتماً اطلاع رسانی خواهد شد .

آذری در پایان گفت: باید از پیگیری خانم دکتر مهاجرانی، سخنگوی دولت ، دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ، دکتر حمید نیلی مدیرکل هنرهای نمایشی ، دکتر امیدوار رضایی رییس بیمارستان لقمان حکیم  و هنرمندان تئاتر به خصوص وحید لک ، فرزین محدث ، فریبا جدیدی ، محسن اردشیر و همه خانواده تئاتری که بی‌دریغ و شبانه روز در کنار رضا آشفته بودند تشکر و قدردانی کرد. امیدواریم در چشم‌انداز پیش رو حامل خبرهای سلامتی کامل و بهبودی رضا آشفته باشیم.

رضا آشفته، روزنامه‌نگار و منتقد باسابقه تئاتر و سینما مدتی است که به دلیل عوارض ناشی از بیماری دیابت و ناراحتی کلیه در بیمارستان بستری است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.