حزب‌الله بیانیه جدید منتشر کرد

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات قهرمانانه تل‌آویو علیه سربازان یگان ۸۲۰۰ را تبریک می‌گوییم. ما به خانواده شهید قهرمانی که مجددا با خون، شجاعت و ایمان خود عظمت این مردم ثابت قدم و عزم و اراده آن در رویارویی با رژیم اشغالگر را ثابت کرد، تبریک می‌گوییم.

طبق گزارش المیادین، در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: این عملیات و مانند آن، تعبیر زنده‌ای از اراده این ملت و قدرت و واکنش واقعی و طبیعی آن به اشغالگری، تجاوز و کشتارهاست.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ما اطمینان داریم که ملت‌های فلسطین و لبنان و دیگر ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت که امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند، به مقاومت و جهاد تا زمان پیروزی و از بین رفتن کابوس اشغال ادامه می‌دهند.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند: بر اثر برخورد یک کامیون با عابران پیاده در تقاطع «گلیلوت» در نزدیکی مقر موساد در تل‌آویو در حداقل ۶ نفر به هلاکت رسیده و ده‌ها تن زخمی شدند که حال ۱۵ نفرشان وخیم بود.

رسانه‌های عبری نوشتند: این کامیون تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی یک پایگاه نظامی در گلیلوت در شمال تل‌آویو زیر گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش دادند: همه ۲۰ مجروح از بین ۵۰ مجروح سربازان واحد اطلاعات نظامی (۸۲۰۰) پایگاه گلیلوت هستند.

رسانه‌های عبری افزودند که به عامل این عملیات ضد صهیونیستی تیراندازی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.