نماینده مجلس: قطعاً اقدام ایران بازدارنده و پشیمان‌کننده خواهد بود

مجتبی یوسفی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس ضمن محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به خاک و آسمان جمهوری اسلامی ایران طی روزهای گذشته گفت: امروز جمهوری اسلامی با زحمت نیروهای نظامی و امنیتی به اقتدار رسیده است و در وعده صادق ۲ این اقتدار را به رخ جهانیان کشیدیم.

نماینده مردم اهواز تصریح کرد: پدافند جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و برای آنکه عزت و اقتدار را در حمایت از مظلومان عالم داشته باشد شهدایی تقدیم کرده است و این عزت را ادامه خواهد داد و این پیامی برای دشمنان ملت است که ارتشی‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی ما فدایی ملت هستند و جان‌شان را تقدیم می‌کنند تا این اقتدار بماند.

خبر مرتبط
هشدار قالیباف به اسرائیل: پاسخ قطعی است

قالیباف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دستاوردی جز نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع و بی پناه در غزه و لبنان ندارد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از آبرو و اعتباری در سطح جهان هم برخوردار نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر به آمریکا که صاحب این سگ هار منطقه است هشدار می‌دهیم تا قلاده این سگ را بگیرد چرا که قطعاً اقدام ایران بازدارنده و پشیمان‌کننده خواهد بود.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.