ستاد مدیریت بحران در این شهرستان آماده باش شد+ جزئیات

سید مهرداد حسینی مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه در خصوص جلوگیری از خسارات احتمالی بارندگی در امشب پنجشنبه ۳ آبان و فردا جمعه ۴ آبان تاکید کرد و گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و اعلام اداره کل مدیریت بحران استان تهران، احتمال بارش باران، رگبار و رعد و برق، برف، کولاک و مه گرفتگی در سطح شهرستان فیروزکوه بویژه ارتفاعات وجود دارد که از این رو تیم مدیریت بحران شهرستان در آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: شهروندان و مسافران از صعود به ارتفاعات و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و رانندگان و مسافران تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

خبر مرتبط
البرز آماده باش شد/ هشدار بارش برف و باران

با توجه به پیش بینی بارش برف و باران در استان البرز به ویژه در ارتفاعات و محورهای کوهستانی از رانندگان درخواست می شود از توقف در مناطقی که امکان ریزش سنگ از کوه را دارد خودداری کنند.

حسینی افزود: ‌استقرار تجهیزات در نقاط حادثه‌خیز از موضوعاتی است که تا پایان وضعیت پیش‌بینی شده در شهرستان انجام خواهد شد و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر در صورت امکان شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.