فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید

ابراهیم الموسوی، از اعضای فرکسیون وفاء به مقاومت در پارلمان لبنان در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: آموس هوکشتاین، فرستاده آمریکا علناً از اصلاحات در مورد قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید.

وی تصریح کرد: توجه حزب الله به میدان نبرد است و پرونده مذاکرات به نبیه بری، رئیس پارلمان سپرده شده است که وی پیام درست را به فرستاده آمریکا انتقال داد. آنچه که نبیه بری در مورد اولویت داشتن آتش بس گفت یک اصل اساسی است.

خبر مرتبط
فوری / حزب‌الله پایگاه «گلیلوت» تل‌آویو را به آتش کشید + فیلم

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه نظامی «گلیلوت» در تل‌آویو خبر داد.


الموسوی خاطرنشان کرد: ما همچنان در آغاز نبرد هستیم و دشمن در جایگاه طرف پیروز نیست و بازوان مجاهدان گواهی کافی در مورد توانمندی‌های مقاومت است. حملات موشکی مقاومت نشان‌دهنده میزان کنترل و توانمندی مقاومت برای ساختن اهدافش است.

وی با بیان اینکه دشمن در جایگاهی نیست که شروط را دیکته کند، عنوان داشت که طی روزهای آتی توانمندی‌های بیشتری از مقاومت برملا خواهد شد و این در نشان دادن توازن واقعی قدرت‌ها تاثیر خواهد داشت. ما به اسرائیل اجازه نخواهیم داد که در جایگاهی باشد که شروط را بر ما و بر وطن ما دیکته کند.

الموسوی تصریح کرد: اسرائیل در حالت بهت‌زدگی شدیدی است، چراکه ترورهایی که مقاومت در معرض آن قرار گرفت هر سازمان دیگری را از ایستادن بر روی پایه‌هایش ناتوان می‌ساخت. دشمن از توانمندی‌های مقاومت و برنامه‌ریزی‌اش بیشتر بهت‌زده خواهد شد.

این عضو فراکسیون وفاء به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد: تمام کسانی که بر روی پیروزی دشمن و امکان رهایی از حزب الله حساب باز می‌کنند خواهند فهمید که حزب الله مستحکم‌تر خواهد بود. هرکس که به عنوان جاسوس برای دشمن اسرائیلی فعالیت می‌کند، دچار ناامیدی خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.