اعلام آمار حراج بیست و چهارم سکه طلا

در این حراج، ۶ هزار و ۴۸۰ قطعه ربع سکه، چهار هزار و ۲۱۴ قطعه نیم سکه و سه هزار و ۰۵۹ قطعه تمام سکه به متقاضیان تخصیص داده شد.

بیست و چهارمین حراج سکه طلا امروز (دوشنبه، ۳۰ مهرماه) برگزار شد و از مجموع هشت‌هزار و ۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۶ هزار و ۴۸۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۸ میلیون و ۳۶۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

خبر مرتبط
تعداد جلسات حراج سکه در هفته افزایش پیدا می‌کند

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: از هفته آینده به منظور تسهیل در تامین عرضه سکه، جلسات حراج سکه طلا سه جلسه در هفته برگزار می‌شود.



از مجموع پنج‌هزار و ۱۸۵ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، چهار هزار و ۲۱۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۸ میلیون و ۶۹۲ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در حراج تمام سکه نیز پنج‌هزار و ۱۰۶ قطعه سکه ثبت سفارش شد که سه‌هزار و ۵۹ قطعه با میانگین قیمت ۵۴ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان تخصیص داده شد.
خبر مرتبط
عرضه قریب‌الوقوع انواع سکه بهار آزادی به تاریخ سال

طبق اعلام بانک مرکزی به زودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و عرضه می‌شود.



تاکنون، ۲۴ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۸۸ هزار و ۴۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۲۰۷ هزار و ۱۴۹ قطعه، نیم سکه ۷۳ هزار و ۹۲۳ قطعه و تمام سکه ۱۰۶ هزار و ۹۷۵ قطعه است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.