صدور بیانیه جدید حزب‌الله لبنان/ یک پادگان در جولان موشک‎‌باران شد

مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت محلی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، پادگان «کیلع» در جولان اشغالی را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح به وقت محلی در راستای حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردمش، محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف شرقی شهرک «مرکبا» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

خبر مرتبط
تکرار ادعای جنجالی توسط نخست وزیر موقت لبنان درباره حزب‌الله

«نجیب میقاتی» نخست وزیر موقت لبنان یکشنبه گفت: هیچ راه‌حلی به جز راهکار دیپلماتیک وجود ندارد. راهکار دیپلماتیک همچنان روی میز است.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که چندین موشک در شهرک «اییلیت هشاحر» واقع در الجلیل الاعلی سقوط کرده و تیم‌های نجات به محل حادثه آمدند.

این شبکه عبری همچنین گزارش داد که براساس گزارش‌های اولیه، پس از اصابت چند موشک از سوی خاک لبنان به سمت شهرک «اییلیت هشاحر» چندین تن زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از شلیک موشک‌های بالستیک به سمت شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر به گمان اینکه می‌تواند قدرت نظامی حزب‌الله را تضعیف کند، حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد.

خبر مرتبط
میقاتی ادعا کرد: حزب الله با قطعنامه ۱۷۰۱ موافقت کرده است

«نجیب میقاتی» نخست وزیر موقت لبنان یکشنبه گفت: هیچ راه‌حلی به جز راهکار دیپلماتیک وجود ندارد. راهکار دیپلماتیک همچنان روی میز است.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.