انتقاد اسکندر مومنی از خشکی زاینده‌رود

اسکندر مومنی در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید نیلفروشان و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار داشت: رئیس جمهور در دوران انتخابات صادقانه با مردم صحبت کردند و از تشکیل دولت وفاق ملی سخن گفتند و بر این عهد خود پایدار ماند‌ چر که معتقد بود کشور با یک گروه قابل اداره شدن نیست لذا باید با وحدت و همبستگی در جهت توسعه کشور و مشکلات گام برداریم.

وی با اشاره به شاخصه های تعیین استانداران افزود: به همین منظور کمیته ای برای تعیین استانداران در وزارت کشور تشکیل شد و پیشنهادهای مختلف را دریافت و پس از بحث و بررسی و ارزیابی، استانداران انتخاب می‌شوند و به مردم این اطمینان را می‌دهم که هیچگونه دخالتی در انتخاب استانداران نداشته‌ایم و بعد از انتخاب استاندار از سوی وزیر کشور، در هیئت دولت به تایید نهایی رسیده‌اند.

وزیر کشور با اشاره به خدمات استاندار سابق اصفهان تصریح کرد: مردم بهترین داور برای ارزیابی عملکرد مدیران هستند و ایشان جزو مدیران موفق و تلاشگر بودند. استاندار جدید اصفهان هم جزو نیروهای بسیار خوب وزارت کشور هستند که پس از انتخاب ایشان، رضایت ندادم و به کمیته اعلام کردم دنبال گزینه دیگری باشید.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان تاکنون در هیچ لحظه‌ای در صحنه‌های انقلاب از پای ننشسته است، ادامه داد: در مراسم تشییع شهید نیلفروشان حماسه ای ماندگار خلق کردند.

وزیر کشور با انتقاد از خشکی‌ زاینده‌رود تصریح کرد: چرا باید این وضعیت برای زاینده رود اتفاق بیفتد، باید با تلاش و خرد جمعی مسیر را تغییر دهیم و بر بحران آب غلبه کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.