سخنگوی دولت: اعتراض‌ بازنشستگان به حق است اما...

فاطمه مهاجرانی در خصوص پاسخ دولت به اعتراضات بازنشستگان در خصوص عدم اجرای همسان‌سازی عنوان کرد: سپاسگزار زحمات بازنشستگان عزیز برای آبادانی کشور هستیم یک راه این است که بگوییم هر کسی همین الان اعتراض کرد همین الان هم باید حق او را بدهیم. یک زمانی می‌گوییم ظرف بودجه ما محدود است باید در این ظرف بودجه محدود اولویت‌بندی کنیم خیلی از اعتراض‌های بازنشستگان به حق هست و باید به آن توجه کرد یکی از راه‌های ایجاد اعتماد در جامعه این است که حقایق را با مردم به اشتراک بگذاریم.

خبر مرتبط
سخنگوی دولت به اسرائیل: این دم شیر است به بازی نگیر+ فلیم

سخنگوی دولت گفت: وعده صادق ۲ قسمت کوچکی از توان نظامی ایران بود. ایران آمادگی هرگونه پاسخ را دارد. هر زمان هر پاسخی لازم باشد، خواهیم داد، ما در دفاع سخت مصمم هستیم.

سخنگوی دولت گفت: کاری که همکارانم در سازمان برنامه و بودجه انجام می‌دهند اولویت بندی است و معتقدیم که باید بار را به اندازه بر دوش دولت گذاشت، مثلا مطالبه گندم‌کاران به حق است اما سقف خرید و قیمت خرید گندم بالاتر رفته مشابه این قضیه را در مورد بازنشستگان هم داشتیم همه این‌ها پشتوانه قانون دارد هیچ خللی متوجه مردم عزیز ما نیست. دستبوس بازنشستگان گندم‌کاران، پرستاران و معلمان هستیم ولی ظرف بودجه دولت محدود است و باید دولت اولویت بندی کند ولی می‌بینیم و می‌شنویم و تلاش می‌کنیم با اقداماتی که صورت می‌گیرد کم‌ترین فشار بر مردم را شاهد باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.