برگزاری مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور عالی وزیر فرهنگ و مدیرکل حوزه وزارتی، نیکنام حسینی‌پور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و جمعی از مدیران پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات امروز سه شنبه (۲۴ مهر) برگزار شد.

وزیر فرهنگ در این آیین گفت: از آقای زائری رئیس پیشین پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و همکارانشان بابت زحماتی که متحمل شدند، تشکر می‌کنم.

خبر مرتبط
انتصاب جدید در وزارت نفت + جزئیات

وزیر نفت در حکمی «شمس الله بهمنی» را به‌عنوان سرپرست مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت منصوب کرد.



وی افزود: علاوه بر اینکه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات قوه عاقله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، مرجعیت اصلی رصد و سیاست پژوهی فرهنگی کشور را نیز باید عهده‌دار باشد و چشم‌اندازش در این بستر تعریف شود زیرا تحقق این گذاره‌ها اقتضائات خاص خود را دارد.

صالحی تصریح کرد: باید تلاش کنیم این دو هدف محقق شود، البته ظرفیت‌های مرجعیت رصد و سیاست‌گذاری فرهنگی کشور در این سازمان وجود دارد.

وزیر فرهنگ با اشاره به کمیته رصد فرهنگی، گفت: اتفاقات خوبی در دوره های گذشته رخ داده است؛ خوشبختانه مقدماتی برای تحقق این چشم‌انداز فراهم شده و از زحماتی که همکاران در گذشته متحمل شده‌اند تشکر می‌کنم اما قدم‌های جدی دیگری باید برداشته شود.

بیشتر بخوانید

  • خبر تسنیم تایید شد/ 5 گزینه برای تصدی وزرات ارشاد معرفی شد

در این آیین از خدمات قاسم زائری تقدیر و محسن جوادی به عنوان رئیس جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات معرفی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.