الیاس حضرتی: نتانیاهو خودش و رژیم جعلی اسرائیل را نابود خواهد کرد

الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار نیلفروشان در تهران،‌ گفت: نتانیاهو دیوانه شده و خود و رژیم جعلی اسرائیل را نابود خواهد کرد. اسرائیل بین دو مسیر نابودی قرار گرفته است؛ یا اینکه دیوانه‌وار همه را بکشد و منطقه را به آتش بکشد و پای آمریکا را وسط بکشد یا اینکه صلح و آرامش مختصری ایجاد کند که در نتیجه نابودی خودش را به همراه خواهد داشت. متأسفانه، او با انتخاب مسیر سوزاندن منطقه، به دنبال نابودی است.

وی افزود:‌ امیدوارم وجدان بشری به حرکت درآید و این وضعیت تلخ که برای تاریخ بشر چهره‌ای نامناسب و زشت به‌جا گذاشته است، بهبود یابد. تصاویری که از کشتار بی‌گناهان منتشر می‌شود و دیگران نظاره‌گر این وقایع هستند، باعث شده که نهادهای بین‌المللی و شعارهای حقوق بشر در این زمینه به شدت زیر سؤال رفته‌اند. صحنه‌های غزه و لبنان در واقع رسواکننده‌ و افشاگر تمام بسته‌های گول‌زننده بشری است که طی ۵۰ یا ۶۰ سال گذشته به جهانیان عرضه شده و نشان می‌دهد که هیچ اثری جز دفاع از حقوق کشورهای قدرتمند و ابرقدرت‌ها ندارد.

خبر مرتبط
توئیت الیاس حضرتی درباره اظهارات پزشکیان/ تقطیع برخی جملات موجب سوءاستفاده شده است

الیاس حضرتی در توئیتی نوشت: از سخنان رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان، تفسیر و انعکاس غلطی در برخی رسانه‌های خارجی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.