فوری/ حملات شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی بامداد امروز (سه‌شنبه) پنج عملیات علیه مواضع و نظامایان رژیم صهیونیستی انجام داده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی، محل تجمع نظامیان دشمن در پایگاه نظامی «البغدادی» را با چند موشک هدف قرار داده است.

دو حمله موشکی به نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «المرج»، حمله موشکی به محل تجمع نیروهای دشمن در منطقه «خله ورده» و حمله به مواضع دشمن در دو منطقه «السدانه» و «برکه النقار» در مزارع اشغالی شبعا از دیگر عملیات‌های حزب الله لبنان در بامداد امروز (سه‌شنبه) است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم اسرائیل از دوم مهر ۱۴۰۳ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.