شلیک بیش از ۱۰۰ راکت به ۴ پایگاه اسرائیلی

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله راکتی به شهرک صهیونیستی «کریات شمونه» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز برای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز یکشنبه شهرک «کریات شمونه» را هدف حمله راکتی قرار دادند.

این جنبش در بیانیه‌ دیگری اعلام کرد که بعد از ظهر امروز یکشنبه، پایگاه «تسوریت» واقع در شهرک صهیونیستی کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله سنگین راکتی رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب‌الله همچنین بیانیه دیگری صادر و حمله راکتی بعد از ظهر امروز یکشنبه به محل استقرار خودروها و نیروهای دشمن صهیونیستی در پادگان «زرعیت» را اطلاع رسانی کرد.

این جنبش در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز یکشنبه پایگاه نظامی «حبوشیت» در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان امروز همچنین اعلام کرد که حمله ای راکتی به پایگاه نظامی «طیره الکرمل» در جنوب حیفا در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز انجام داده است.

در همین ارتباط رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز به صدا درآمدن آژیرهای خطر در «زرعیت»، «شتولا» و «شومیرا» در الجلیل غربی و «مسکاف عام» در اصبع الجلیل گزارش دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حدود ۱۱۵ راکت و پرتابه طی امروز یکشنبه از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی در آخرین آمار خود به زخمی شدن ۲۵ افسر و نظامی خود در نبردهای مرزی امروز یکشنبه با حزب الله اذعان کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور از همان دقایق اول درگیری، عملیات‌های متعدد علیه مواضع اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.