دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه سرآمد علوم‌پزشکی‌های کشور شد
بر اساس اعلام مؤسسه بین‌المللی تایمز، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن کسب رتبه چهارم در بین دانشگاه‌های ایران، رتبه اول دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را به خود اختصاص داد. در این زمینه، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفته است: مؤسسه تایمز یکی از معتبرترین مؤسسات بین‌المللی است که سالی یک بار دانشگاه‌های جهان را رتبه‌بندی کرده است. 
خبر مرتبط
نادر توکلی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران شد

نادر توکلی با حکم وزیر بهداشت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب کرد.

 
به گزارش اقتصادنیوز، این رتبه‌بندی به صورت جامع و با لحاظ کردن امتیازات آموزشی، ارتقا، پژوهش، جذب دانشجویان بین‌الملل و ارتقای فضای خوابگاهی فعال شده است. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دانشگاه ماساچوست آمریکا و دانشگاه‌ هاروارد آمریکا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند. همچنین در بین دانشگاه‌های ایران، دانشگاه شریف رتبه اول، دانشگاه امیرکبیر رتبه دوم، دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه سوم و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

وی با اعلام اینکه در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور کسب رتبه اول توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفت عنوان کرد: دانشگاه‌ تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

پیگیری های اقتصادنیوز از پایگاه استنادی علوم جهان نیز حکایت از آن دارد که این دانشگاه برای نخستین بار سرآمد دانشگاه های علوم پزشکی ایران در رتبه بندی تایمز شده است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.