آغاز مراسم رسمی سال تحصیلی دانشگاه‌ها با حضور پزشکیان

آیین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، با حضور مسعود پزشکیان و جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران و دست‌اندرکاران آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ یک دانشجو، یک استاد و یک کارمند آموزش عالی نیز به نمایندگی از این سه قشر، دیدگاه‌ها و نظرهای خود را با رئیس‌جهور در میان خواهند گذاشت. همچنین در این آیین، از افراد برتر آزمون سراسری ۱۴۰۳ تجلیل خواهد شد.

براساس این گزارش امروز نخستین جشن آغاز سال تحصیلی در دولت چهاردهم با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهور است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: ماهیت ‌ این برنامه با سایر برنامه هایی که رئیس جمهور و وزاری علوم و بهداشت در محافل ‌ و مجامع دانشگاهی حضور می یابند، متفاوت است

سیمایی صراف تاکید کرد: انشاالله در این دوره تلاش می کنیم تا فعالیت های دانشجویی را به خودشان واگذار کنیم و امیدواریم در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران بسیج شده اند تا نظام و مردم ما را در تنگنای تحریم و تهاجم قرار دهند، بتوانیم با وفاق ملی ، وحدت و انسجام نقشه های شوم آنها را برملا و خنثی کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.