ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس زابل

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: در پی اعلام گزارش حادثه واژگونی یک دستگاه سواری پژو پارس در شهرستان هیرمند سه راهی خمر بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و اولین تیم اعزامی در مدت زمان کمتر از ۶دقیقه بر بالین مصدومین حاضر شد.

محمدی افزود: تکنسین‌های اورژانس زابل بلافاصله اقدامات درمانی لازم را برای مصدمان حادثه انجام داده و هر ۵ مصدوم این حادثه را جهت ادامه روند درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی (ع) زابل منتقل کردند که متاسفانه در مسیر اعزام به بیمارستان حوالی روستای کلوخی دو دستگاه پژو پارس با حرکات خطر آفرین راه یکی از آمبولانس‌ها را مسدود و به مصدومان و پرسنل اورژانس حمله می‌کنند.

خبر مرتبط
پیگیری قانونی ضرب و شتم یک پرستار در تالش!

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ‌واکنش به درگیری یک مراجعه کننده با پرستار مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی حویق اعلام کرد:ضمن محکومیت این اتفاق، مصرانه پیگیری‌های حقوقی و قضایی در خصوص این حادثه را انجام خواهد داد.

وی اظهار کرد: ضاربان، دو نفر از تکنسین‌های اورژانس زابل را مورد ضرب و شتم قرار داده که باعث شکستگی دست چپ و آسیب به قفسه سینه یکی از تکنسین‌ها شده و در نهایت کارشناس فوریت پزشکی جهت درمان در بیمارستان بستری می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: واحدحقوقی این مرکز حتما این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد و مطمئنا دفاع از حقوق و شخصیت تکنسین های بی دفاع اورژانس ۱۱۵ که خادمان بی ادعا می باشند بدون فوت وقت انجام خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.