زمان بازگشت سرمربی پرسپولیس به ایران

 امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس درباره ارسال نامه از طرف فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است. پرسپولیس هر سال در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند و چه در خارج و نیز داخل کشور اگر مسابقه برگزار شود، به بهترین نحو بازی می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت شکایت بازیکنان خارجی به ویژه پریرا گفت: پرونده پریرا در CAS است و جلسات آن برگزار شده و منتظر صدور رای توسط دادگاه عالی ورزش هستیم. او از قانون ورزش استفاده کرده و ابلاغ رای را به تعویق انداخت و تا الان رای به دست ما نرسیده است. روند صدور رای این دادگاه کند است. لوکادیا در دادگاه عالی ورزش درخواست استیناف کرد و پرونده او هم مورد رسیدگی قرار گرفت و جلسه استیناف برگزار شد و او منتظر صدور رای است. مکاتبات دیاباته هم انجام شده است و با وکیل او و خودش صحبت کردیم و امیدوارم به شکایت نرسد.

مدیر امور بین‌المللی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: با پریرا اقاله نامه نوشتیم و قرار شد که مبلغی را پرداخت کنیم. چون پرداخت‌ها دیر یا زود شده، او شکایت کرده است. لوسادا مربی و هوادار پرسپولیس بوده و مرتب باهم در تماس هستیم و این مشکل هم حل می‌شود. در بحث همکاری همواره این موضوعات وجود دارد و او هم زحمت کشیده است. انشاالله مطالبات او هم پرداخت می‌شود.

وی درباره بازگشت کادر فنی و سرمربی تیم پرسپولیس گفت: دقیق نمی‌دانم چه زمانی گاریدو به ایران برمی‌گردد ولی یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده در ایران است. صددرصد او به ایران بازخواهد گشت.

حسینی درخصوص پول‌های پرسولیس در ای‌اف‌سی گفت: از این پول‌ها خبری نشد و تنها وجهی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از طرف پرسپولیس پرداخت کرده هزینه برخی از هتل‌هایی است که باشگاه برای برگزاری بازی‌های آسیایی در نظر گرفت. ۳ میلیون و ۴۰۰ هزا دلار در حساب ای‌اف‌سی مانده است و امسال با حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۸۰۰ هزار دلار دیگر اضافه می‌شود.

وی گفت: برای مرتضی پورعلی گنجی پرونده باز کردیم ولی مدارک باید کامل شود و وجهی به باشگاه تعلق می‌گیرد. روال فیفا مقداری فرق می‌کند و به بازیکنان و مربیان اسبق پرسپولیس از طرف باشگاه وجوهی را پرداخت می‌کنند که به رادوشوویچ مبلغی را فیفا پرداخت کرد. ارونوف دوست و بازیکن خوب ما هست و کارهای لازم را برای او انجام دادیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.