خبر تازه برای متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله

پنجاه و هفتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران امروز سه‌شنبه 17 مهرماه  از ساعت 12 الی 16 در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد.

طی 56 حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، 10 هزار و 684 کیلوگرم شمش مورد دادو‌ستد قرار گرفت که در نتیجه آن نزدیک به 48 همت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور وارد شد.

فردا نیز بناست بیست و یکمین حراج سکه در مرکز مبادله برگزار شود؛ پیش از این حراج سکه یک بار در هفته و در روز دوشنبه برگزار می شود ولی طبق اعلام سیاست جدید بانک مرکزی، روزهای حراج سکه درهفته افزایش یافته است.

خبر مرتبط
جزئیات بیستمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله/ بیش از ۱۷ هزار قطعه سکه طلا تخصیص یافت

بیستمین جلسه حراج سکه طلا مرکز مبادله روز گذشته با تخصیص ۱۷ هزار و ۹۴۶ قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید.

متقاضیان خرید سکه در حراج فردا تا ساعت ۲۳ امشب برای واریز وجه وقت دارند.. زمان واریز وجه از ساعت ۸ امروز سه شنبه ۱۷ مهرماه آغاز و در ساعت ۲۳ همین روز پایان می یابد. پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

این گزارش حاکی است، از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۲۰ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۵۳ هزار و ۹۱ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۸۹ هزار و ۷۴۹ قطعه، نیم سکه ۶۳ هزار و ۶۴۹ قطعه و تمام سکه ۹۹ هزار و ۶۹۳ قطعه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.