تهران از امروز گرم می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از روز دوشنبه (۱۶ مهر) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد، در نقاط پرتردد شهری افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در پاره ای از نقاط استان، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۸ و ۱۹ مهر) گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار خواهد بود. از روز دوشنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می شود.

خبر مرتبط
رگبار و وزش باد شدید در راه این استان‌ها

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۱۵ مهر) در شمال شرق، شرق و مناطقی از مرکز کشور افزایش ابر و وزش باد، گاهی همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۶ مهر) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۱۱ مهر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.