نتایج آزمون عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی اعلام شد

حسین تاجمیر ریاحی ضمن تبریک به پذیرفته شدگان این مرحله آزمون اظهار کرد: پذیرفته شدگان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۸ لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۳۰ با مراجعه به سایت mojavez.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا فرآیند بررسی و تائید صلاحیت آن ها و اعلام نتایج نهایی به جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران جهت صدور کارت عضویت در کوتاه‌ترین زمان بعمل آید.

وی ادامه داد: نهمین آزمون عضویت در جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال جاری نیز در دو نوبت و روز جمعه ۲۱ دی ماه سال جاری برگزار می شود که اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز عالی دادخواهی مالیاتی  و تشخیص صلاحیت حرفه ای افزود: در هشتمین آزمون ( شهریور ماه 1403) تعداد 611 نفر از داوطلبان این آزمون قبول شده‌اند.

تاجمیر ریاحی نقش و جایگاه مشاوران رسمی مالیاتی در ارائه خدمات مشاوره‌ای صحیح به فعالان اقتصادی به منظور تسریع در انجام فرایندهای مالیاتی و کاهش ورودی پرونده ها به نظام دادرسی مالیاتی را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: امیدواریم مشاوران رسمی مالیاتی با ارتقاء دانش مالیاتی خود و اشراف کامل به فرایندهای مالیاتی و ارائه مشاوره‌های صحیح و به موقع بتوانند نقش مهمی در انجام این امور داشته باشند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.