پنج عملیات سنگین حزب‌الله علیه اهداف نظامی رژیم صهیونیستی

 حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به تجاوز وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی با گروهی از نظامیان دشمن که قصد پیشروی به سمت شهرک «العدیسه» را داشتند، درگیر شدند.

رزمندگان مقاومت با انفجاری شدید در مسیر نظامیان دشمن، شماری از آنها را کشته و زخمی و باقی را مجبور به عقب نشینی کردند.

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر از تلاش مجدد نظامیان دشمن برای پیشروی به سمت شهرک العدیسه و درگیری با آنها خبر داد.

حمله موشکی به تجمع نظامیان دشمن در «کفریوفال»، هدف قراردادن نظامیان دشمن با موشک در شهرک «کفرگلعادی» و حمله موشکی به نظامیان اسرائیلی در «خله عبیر» از دیگر عملیات‌های بامداد امروز (شنبه) حزب الله بود.

مقاومت اسلامی لبنان در روز جمعه نیز از ۲۴ عملیات علیه مواضع دشمن و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه به عملیات‌ روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اقدام کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.