اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسی

نتایج اولیه آزمون کتبی صلاحیت حرفه‌ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اعلام شد.

متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون کتبی صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران (نوبت اول) که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۶برگزار شد، اکنون می‌توانند نتیجه آزمون را در قالب کارنامه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی باید برای پیگیری مراحل بعدی درخواست پروانه فعالیت، از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲لغایت ۱۴۰۳/۰۷/۲۷به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره به نشانی pcoiran.ir مراجعه کنند.

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به استناد قانون تشکیل سازمان که در تاریخ ۱۳۸۲/۱/۲۷ در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۳۸۲/۲/۹ به تأیید شورای محترم نگهبان رسید و بر اساس فصل دوم این قانون (ماده سوم- بند نخست) که تعیین حدود صلاحیت های تخصصی و صدور شماره نظام و پروانه کار اعضای سازمان را مورد تأکید قرار داده است، اقدام به برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای در سطح کشور می کند.

آزمون صلاحیت حرفه ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۶ با توجه به آمار به صورت متمرکز در تهران و یا برخی مراکز استان‌ها، از طریق سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برگزار شد. کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره که دارای صلاحیت های لازم بودند، پس از احراز حد نصاب آزمون کتبی و در صورت داشتن سایر شرایط مندرج در درگاه ملی مجوزها به دریافت پروانه صلاحیت حرفه ای و تخصصی از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران نائل خواهند شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.