نیسان حامل کمپرسورهای قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از توقیف یک دستگاه نیسان حامل ۱۵۶ عدد کمپرسور یخچال به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی و آگاهی شهرستان هشترود حین کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

خبر مرتبط
دستگیری ۳ نفر در ارتباط با انفجارها در نزدیکی سفارت اسرائیل در دانمارک

پلیس دانمارک اعلام کرد که سه نفر در ارتباط با انفجارهایی که در نزدیکی سفارت اسرائیل در کپنهاگ رخ داد، دستگیر شده‌اند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد ۱۵۶ عدد کمپرسور یخچال قاچاق را کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت‌های مهم پلیس بیان و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دستگیری سارقان موتورسیکلت و خودرو در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۲ سارق خودرو و موتورسیکلت و۲ سارق اماکن عمومی با بیش از ۲۰ فقره سرقت در ۳ عملیات پلیسی توسط ماموران کلانتری ۲۸ قراملک خبرداد.

سرهنگ یداله جهان آرا اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۸ قراملک حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو مشکوک که راننده آن به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران،خودرو توقیف و سارق دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده که از سارقان سابقه دار بود در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول و به بیش از ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت :از محل اختفاء متهم دستگیر شده تعداد ۱ دستگاه خودرو ،و ۱ دستگاه موتورسیکلت و تعداد قابل توجهی قطعات لوازم و تجهیزات خانه باغ و اماکن عمومی کشف که پس از شناسائی تحویل مالباختگان شد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۸ قراملک در یک عملیات پلیسی دیگر و در اجرای طرح مبارزه با مخلین نظم و امنیت و موتورسواران متخلف تعداد ۹ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

سرهنگ جهان آرا در خاتمه ضمن این که همه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات بازدارنده را در خودروی شخصی مد نظر قرار داده و از پارک وسایل نقلیه خود در معابر فاقد روشنایی پرهیز نموده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

کشف خودروی ۱۷۰ میلیاردی قاچاق در جلفا

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف خودروی سواری بنز قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جلفا خبر داد.

سردار علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس گمرک جلفا در طرح پایش سیستمی رویه خودرو های گذر موقت به یک دستگاه خودروی قاچاق از نوع بنز اس ۵۰۰ برخورد که موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان پلیس گمرک جلفا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی عملیاتی خودرو را توقیف و به پارکینگ دلالت دادند که برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی خودرو ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های مهم و اصلی پلیس است، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.