جزئیات عملیات سایبری گسترده سپاه علیه اسرائیل در زمان عملیات وعده صادق 2

سردار ابراهیم جباری در کرمان گفت:دشمن بداند تنها جزء کوچکی از قدرت نظامی ایران به نمایش گذاشته شد و اگر بخواهد ادامه بدهد حیفا و تل‌آویو را شخم خواهیم زد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد موشک‌های شب گذشته سپاه به هدف خورد، گفت: دلیل موفقیت عملیات دیشب این بود که یک عملیات وسیع سایبری در زمان عملیات موشکی بر روی سامانه‌های پدافندی دشمن ایجاد و باعث شد که موشک‌ها به هدف بخورد.

خبر مرتبط
تصویری از نوشته روی موشک‌های شلیک شده سپاه به سمت اسرائیل+ فیلم

ویدئویی در فضای مجازی از نوشته روی موشک‌های شلیک شده به سمت اسرائیل منتشر شده است.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران، با ابراز اینکه دشمن در عملیات شب گذشته سپاه دچار غافلگیری نظامی شد و مراکز مهم نظامی آنها زده شد، بیان کرد: آشیانه‌های نظامی دشمن و تعداد قابل توجهی از جنگنده‌های اسرائیلی منهدم شد؛ دشمن بداند شب گذشته تنها جزء کوچکی از قدرت نظامی ایران به نمایش گذاشته شد و اگر بخواهد ادامه بدهد حیفا و تل‌آویو را شخم خواهیم زد.

سردار جباری، با اشاره به اینکه آمریکا همیشه رویای حاکم شدن بر منطقه را داشت، اما شخصیت‌هایی مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سیدحسن نصرالله اجازه ندادند این رویا محقق شود و آمریکا باید این رویای خود را به گور ببرد، افزود: حزب الله زنده است و دشمن بداند مقاومت ادامه دارد.

خبر مرتبط
ایران قبل از حمله موشکی به اسرائیل به کدام کشورها اطلاع داده بود؟

وزیر دفاع در پاسخ به این پرسش که چگونه موشک‌ها خیلی سریع تر به سرزمین های اشغالی رسیدند، بیان کرد: موشک ها از نظر فناوری از سطح بالایی برخوردار بودند و قابلیت عبور از سامانه های دفاعی دشمن را داشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.