خداحافظی اینیستا با دنیای فوتبال نزدیک خلیج همیشه فارس

اینیستا یکی از محبوب‌ترین و شاید درخشان‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و روزهای خوبی که او در کنار ژاوی به عنوان زوج همیشگی‌اش در این تیم و همچنین تیم ملی اسپانیا حضور داشت و جام‌های بسیاری را برای این دو تیم به ارمغان آورد هرگز از یاد هواداران آنها نخواهد رفت.

خبر مرتبط
رافائل واران از دنیای فوتبال کنار کشید

مدافع ۳۱ ساله فرانسوی با انتشار پستی در اینستاگرام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

این ستاره اسپانیایی پس از جدایی از بارسلونا در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت راهی فوتبال ژاپن شود و تا سال ۲۰۲۳ با پیراهن ویسل کوبه در لیگ فوتبال این کشور به میدان رفت و در سال ۲۰۲۳ از این باشگاه هم جدا شد و به فوتبال امارات ملحق شد تا پیراهن الامارت را به تن داشته باشد و یک فصل برای این باشگاه بازی کرد.

او پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و همه منتظر اعلام مقصد بعدی او بودند تا مشخص شود که قصد دارد در ۴۰ سالگی در چه تیمی به میدان برود اما به نظر می‌رسد که او هم بالاخره به پایان راه رسیده است و قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

سایت اسپانیایی رلوو با اعلام این خبر مدعی شده است که اینیستا تصمیم دارد در تاریخ هشتم اکتبر خبر خداحافظی‌ و بازنشستگی‌اش از فوتبال حرفه‌ای را به صورت رسمی اعلام کند. او در تمام طول دوران فوتبالش پیراهن شماره هشت را به تن داشت و به همین دلیل این تاریخ را برای اعلام این خبر انتخاب کرده است و باید منتظر پایان یک اسطوره دیگر در دنیای فوتبال باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.